Doğu Karadeniz Gezisi

Özel Bilgiyurt Koleji olarak 12 Mayıs-14 Mayıs 2017 tarihleri arası Doğu Karadeniz Turu düzenledik. Birinci gün saat: 19.30’da buluşuldu ve saat: 20.00’ de hareket edildi. Eğlenceli bir yolculuğun akabinde otelimize vardık. Güzel bir kahvaltı yaptık ve enerjimizi toplayarak gezimizin ilk gününe başladık. İlk gün Trabzon’a , Ayasofya Müzesi’ne, Trabzon Çay Fabrikası’na, Uzungöl’e gittik ve bu eşsiz güzellikleri yerinde görme fırsatını bulduk. Ayrıca bisiklet turları, göl bisikleti, hediyelik eşya alışverişi gibi çeşitli aktivitelere de katılma imkanımız oldu. Birinci gün gezi planımızı tamamladıktan sonra otelimizde güzel bir akşam yemeği yedik. Ne yemekti ama…Güzel yurdumun güzel mekanlarını sevdiğimiz arkadaşlarımız ve hocalarımızla gezmenin verdiği keyfin yanında bir de huzurla yediğimiz yemeğin verdiği zevk tüm yorgunluğumuza rağmen bizi canlı tutmaya yetiyordu. Yemekler yendikten sonra günün yorgunluğunu atmak ertesi güne hazır olmak adına herkes odasına çekildi.  Ertesi gün dinlenmiş bir vaziyette turumuzun kalanını tamamlamak üzere yola  koyulduk. Rize, Ayder Yaylası, Fırtına Deresi, tarihi Timisvat Taş Kemer Köprü’de hep birlikte güzel vakit geçirdik. Karadeniz’e olan hayranlığımız daha da arttı diyebiliriz. Ne güzeldi canım Türkiyemin Karadeniz kıyıları, ne kadar da sıcaktı insanları. Hayran olmamak mümkün değildi. Günün verdiği tatlı yorgunlukla yemeğimizi yedik ve Malatya’ya dönmek üzere yola çıktık. Yorgunluğumuza aldırmadan şarkılar, halaylar eşliğinde Malatya’ya vardık.Bu güzellikleri  bizlere  yaşatan herkese teşekkür ederiz.